úterý 3. prosince 2013

Fashionistas Raquelle - 2011


Dnes bych vám ráda představila druhou z panenek, kterou jsem si koupila těsně před Vánoci 2012 za výdělek z háčkovaných ozdůbek. Stejně jako minulá panenka, je i tato ze série Fashionistas, tentokrát z roku 2011 - Raquelle. Raquelle je zároveň označení tváře, kterou tato panenka má. Já ji přejmenovala na Rachel, protože netuším, jak správně vyslovit její původní jméno. A co, stejně si všechny panenky pojmenovávám po svém, tak proč dělat vyjímku, že?

Tato panenka se mi moc líbila, její tvář, černé vlasy s růžovým melírem a hlavně celokloubové tělíčko fashionistas. Bohužel se to samé nedá říct o oblečení. Na můj vkus je trošku moc volánkové a blýskavé. Naštěstí u sebe měla "akčně" přibaleny dvoje střízlivější šatečky. Jedny z nich jsem obratem prodala na aukru, protože ty samé už měla u sebe Patricie.

Rachel jsem chtěla vyfotit na sněhu. Bohužel fotky se moc nepovedly. Ty stříbrné pásy na kalhotách úplně splývají s bílým pozadím a tím pádem to vypadá, jako by měla nohy jako špejlky. Na nové focení už potom nedošlo, neb u nás toho sněhu zase tolik nepadalo. Snad tedy prominete, že fotky nejsou moc kvalitní.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/303-rachel.html




Žádné komentáře:

Okomentovat