pondělí 2. prosince 2013

Fashionistas Barbie - 2011


Před Vánoci 2012 se mi podařilo vydělat pár korunek a tak jsem si udělala radost a koupila si pod stromeček dvě cácorky. Jednu z nich bych vám předsavila dnes a tu druhou někdy příště.

Nakupovat panenky týden před Vánoci není zrovna dobrý nápad. V obchodech je to už dosti přebrané a výběr poměrně malý. Prošla jsem několik obchodů ve Vyškově, ale všude měli prakticky to samé. Jako první jsem si koupila tuto Fashionistas Barbie ze série roku 2011. Byla za velmi výhodnou cenu 250,- Kč a k ní byly přibaleny ještě dvoje náhradní šatičky (každé samostatně se v obchodech prodávají kolem 90,- Kč).

Tuto panenku už jsem kdysi obdivovala na blogu Hanneton a patřila na můj pomyslný seznam cácorek, které jsem si přála. Dala jsem jí jméno Patricie - myslím, že se k ní docela hodí. Jak už jsem zmínila, má tělíčko fashionistas, které je celokloubové, takže panenka je hodně pohyblivá. Tvář je nová generation girl se zavřenými ústy - jak příjemná změna. Bohužel, měla prasklou čelenku, čehož jsem si při nákupu nevšimla. Jet ji reklamovat kvůli takové prkotině se mi nechtělo, takže ji mám bez čelenky.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/292-patricie.html

 



Žádné komentáře:

Okomentovat