středa 11. prosince 2013

Bárbí "k sežrání"


Dlouho jsem neoblékala žádnou barbínku. Nějak na to nemám čas, protože se posledního zhruba půl roku věnuju především háčkování "na kšeft", aby bylo alespoň pár korunek na klubíčka. Ale Velikonoce už mám konečně odbyté a do Vánoc ještě daleko... tak snad teď konečně zase dojde i na háčkování jen tak pro zábavu. ... Ačkoliv, nedá se říct, že by mě to Vánoční a Velikonoční háčkování nebavilo. Bavilo, jinak bych to nedělala.
Hned, když byla vyhlášena témata měsíce pro rok 2012, začala jsem přemýšlet nad tím březnovým. Netradiční materiál, to je panečku výzva. Zvažovala jsem spousty možností: igelit, alobal nebo staniol, papír zdobený decoupage, napadaly mě nejrůznější přírodní materiály jako tráva, větvičky stromů, květiny. Ta tráva a květiny mi pořád ležela v hlavě, jenže zatím stále není ani jedno z toho k dispozici. Ty ostatní nápady se postupně začaly objevovat na panenkách kolegyň, čímž mi přestaly připadat dostatečně zajímavé a originální. Hledala jsem tedy něco jiného. Až mě napadlo tohle:



Jak se vám líbí?
Dopadlo to lépe, než jsem čekala. Myslím, že použitý materiál je celkem zřejmý - šunka a čínské zelí. Celé je to naaranžované za pomoci několika nití a párátek na kousku pet-láhve, která tvoří jakousi krinolínu pod šaty.
S realizací jsem si počkala, až manžel nebude doma. Pro moje hry s panenkama nemá žádné pochopení. Ale takové zacházení s jídlem by asi vůbec nerozdejchal. Než se tedy vrátil z nějaké cesty, bylo dílko naaranžováno, nafoceno i snězeno.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/231-barbi-k-sezrani.html



Zdroj: http://kerria.pise.cz/231-barbi-k-sezrani.html

5 komentářů:

  1. Tak to byl opravdu dobrý nápad! Klobouk dolů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nápad ako hrom! A priznám sa, že som to v prvej chvíli nespoznala :-(
    Šaty a nápad sú skutočne úžasné!
    Len manžel by mal byť rád, že máte krásne hobby, nakoľko je plno ľudí, ktorí žiadne záujmy nemajú :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Vypadalo to mnohem lépe, než jsem čekala. Manžel je 100% materialista. Všechny jeho koníčky mají pro naši rodinu buď materiální, nebo finanční přínos. Pokud se tím nedá nic hmotného získat, tak ho to nebaví.
      A moje koníčky naopak peníze žerou a nic hmatatelného nazpět nepřináší.

      Vymazat