středa 4. prosince 2013

Top Model Hair Wear Summer - 2008


Dlouho jsem odolávala pokušení a hlavně jsem dlouho zvažovala, kterou cácorku si koupit za ušetřené penízky. Nakonec jsem se rozhoupala. Po dlouhých úvahách, srovnávání, prohlížení nejen oficiálních, ale hlavně soukromých obrázků jsem se rozhodla pro dvě panenky a objednala jsem si je v jednom e-shopu.

Po téhle panence jsem pokukovala už hodně dlouho, ale pořád jsem se nemohla odhodlat k její koupi. Pořád znovu a znovu jsem ji chodila okukovat na blog Hanneton. Chtěla jsem ji z mnoha důvodů, ale dosud ji nekoupila, protože jsem chtěla dvě panenky, ale v e-shopech, které ji měli v nabídce, se mi žádná další nelíbila. Až jsem nedávno objevila e-shop, kde byla nejen tato, ale i další, která se mi zamlouvala, a tak ke mě nakonec doputovala.

Je to poměrně stará záležitost - z roku 2008 a je to Summer z kolekce Top Model Hair Wear. Má tvář Steffie z roku 1971, která mi dosud ve sbírce chyběla, stejně jako tělíčko modelky "muse".
Zdroj: http://kerria.pise.cz/332-valerie.html






2 komentáře:

  1. Veľmi milá, ja som tvári Steffie prišla na chuť len nedávno, ale o to viac ma teraz berú :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jí zatím moc na chuť nepřišla. Ta našpulená pusa mi přijde divná. Ale myslím, že správná sbírka by měla obsahovat alespoň jeden exemplář od každé tváře.

    OdpovědětVymazat