pondělí 25. listopadu 2013

Automobilová závodnice (ICB) - 2010



Isabela se ke mě dostala společně s Danielem. Podle nekvalitní fotky na Aukru jsem si nebyla jistá, jestli ji obratem nenabídnu dál, protože už začínám mít dost všech těch GG tváří. Ale poté, co dorazila, mě překvapila. Zjistila jsem totiž, že hlavičky panenek jsou vyráběny v různých velikostech. Tato hlavička je větší, než mají ostatní mé panenky. Rozhodla jsem se tedy, že si ji ponechám i přesto, že je to také tvář GG.
Isabela má tělíčko belly button z roku 1999. Hlavička je označená rokem 1998. Má velké výrazné oči. Husté blond vlasy do půli zad zdobí pár tmavších pramínků.

Přišla oblečená do dlouhých bílých šatů "made in china". se třpytkami na sukýnce. Fialové střevíčky se k nim příliš nehodí, ale na focení jsem jí je ponechala, chtěla jsem ji fotit tak jak přišla. Měla u sebe také okrovou korunku, tu jsem bohužel hned po focení někde ztratila a zatím nenašla.



Zdroj: http://kerria.pise.cz/242-isabela.html

Žádné komentáře:

Okomentovat