pondělí 18. listopadu 2013

Snowhite 2002


Obě moje první panenky byly blonďaté. Chtěla jsem k nim časem přikoupit i nějakou brunetku. A hned v únoru 2011 se naskytla příležitost. Na Aukru se objevila dvojice panenek - brunetka a černovláska. Zkusila jsem štěstí a obě panenky získala.

Má tělíčko typu Shani, kolínka může mírně ohýbat. Tvář, jak jinak, je opět Generation Girl. Má dlouhé jemné vlásky, jejichž černá barva je v kontrastu s bělostí těla. K tomu krvavě rudé rty... Přesně tak si ji popislovali v nějaké pohádce, kterou jsem jako malá četla: "Tělo jako sníh, vlasy jak havraní křídla a rty jako krev."

Šatičky, v nichž ke mě přišla jsou sice originál Mattel, ale patří k úplně jiné princezně (Růžence - Rapunzel).



1 komentář:

  1. taky se mi nyní víc líbí brunetky, protože jako malá jsem žádnou pravou neměla :-)

    OdpovědětVymazat