úterý 26. listopadu 2013

Fruit Style višňová - 2002


Pamela se ke mě dostala vlastně omylem. Sice jsem ji jako obvykle koupila přes aukro, ale byla jsem napálena. Inzerentka nabízela 3 Barbie originál Mattel + 1 poškozená zdarma. Mattelky však byly pouze dvě, tato brunetka a ta poškozená. Tady se jasně ukázalo, že jsem teprve začátečník, protože jsem to podle fotky nepoznala a důvěřovala popisu. Vědět to, tak do té aukce nikdy nejdu, protože o další GG příliš nestojím. Co už nadělám, panenky šly hned zas do aukce, čímž se moje ztráta alespoň trošku snížila. Tuto jsem si prozatím ponechala (brunetek zatím moc nemám) a pojmenovala ji po jedné z hlavních hrdinek seriálu Dallas. Nemyslím, že by se jí nějak výrazně podobala, ale já si na ni prostě v tu chvíli vzpomněla.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/243-pamela.html

Tváří se řadí do mého čím dál delšího zástupu Generation Girl. Tělíčko má typu Shani z roku 1991.
Šatečky, v nichž ke mě přišla, byly v příšerném stavu, a tak jsem jí je vyměnila s jednou z těch nemateláckých panenek.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/243-pamela.html




Žádné komentáře:

Okomentovat