sobota 23. listopadu 2013

Neznámá III.


 
Třetí a poslední (zbývající dvě jsem hned zase prodala) ze série panenek zakoupených v květnu jsem dala jméno Gizela. O této panence jsem dlouho přemýšlela, jestli si ji nechat, nebo ji zase hned prodat. Je to nejméně čtvrtá tvář generation girl z celkového počtu šesti panenek. Navíc se velmi podobá Madison, takže je téměř jisté, že jedna z nich mě časem zase opustí. Ale na druhou stranu mi jí bylo líto dávat hned pryč, protože z těch nově koupených byla v nejlepším stavu, a pak zatím mám těch panenek skutečně jen velmi málo.
 
Gizela má tělíčko typu Shani s označením 1966. Hlavička je z roku 1998. Má do půli zad dlouhé blond vlásky, poměrně jemné na to, že je hraná. Oči má modré. Ani tuto panenku se mi zatím nepodařilo najít v databázi. Pokud někdo tušíte, co je to za typ, můžete mi svůj názor napsat do komentářů.
 
Kromě modrých náušnic na sobě neměla vůbec nic. Chybí jí i prstýnek. Pro focení jsem ji oblékla do jedněch ze svých šatů. Bohužel nemám žádné, které by ladily s modrými náušnicemi. Ale ani takto to nevypadá zle.
 


 
V současné době už panenku nevlastním. Dopadlo to tak, jak jsem předpovídala. Když se mi sbírka trošku rozrostla, rozhodla jsem se ji prodat. Snad tedy dělá radost někomu jinému.

Zdroj: http://kerria.pise.cz/238-gizela.html

Žádné komentáře:

Okomentovat