pátek 15. listopadu 2013

Velikonoce 2012

Nápad aranžovat panenky v různých situacích, nebo k různým příležitostem jsem měla už před loňskými Vánoci. Ale vyvzpomněla jsem si poměrně pozdě a už se mi nepodařilo poshánět vhodné vánoční dekorace. Dlouho to vypadalo, že nebude ani Velikonoční aranžmá. Nedovedu si ho totiž představit bez vajíček, a ty jsem nikde nemohla sehnat. Občas jsem viděla nějakou dekoraci se třemi malými vajíčky, ale obstarávat si vajíčka rozebíráním těchto dekorací mi přišlo příliš nákladné. Teprve v sobotu jsem objevila v jednom květinářství malá polystyrénová vajíčka a hned si jich 20 koupila. Tímto měly panenky Velikonoční atmosféru zajištěnu. Nějaké drobnůstky už byly doma, něco jsem ještě přikoupila a něco bylo nutné ještě na poslední chvíli vlastnoručně vyrobit.



droj: http://kerria.pise.cz/219-velikonoce-2012.html

Žádné komentáře:

Okomentovat