sobota 30. listopadu 2013

Palm Beach Midge - 2002


Někdy v roce 2011 jsem na Aukru obdivovala panenku ze série Palm Beach. Tenkrát to byla Terezka v červených plavkách. Ale cena byla na moje tehdejší poměry příliš vysoká a já si pak ještě dlouho vyčítala, že jsem ty penízky přecejen neobětovala. Dnes jsem však ráda. Celá ta série mi doslova učarovala a já si slíbila, že pokud se naskytne znovu příležitost získat nějakou Palm Beach panenku, nebudu koukat na peníze.

V létě 2012 se na mě usmálo štěstí a na Aukru se objevila jedna ze dvou panenek, po kterých jsem z této série nejvíce toužila. A jelikož jsem na tom byla po finanční stránce o něco lépe a zrovna jsem chtěla pár korunek investovat do nějaké super cácorky, tak jsem nezaváhala ani chviličku a byla moje.
Pihovatá zrzečka "Midge" v modrých plavkách s tváří Diva. S výběrem jména byl trošku problém. Chtěla bych Annu, podle své kdysi velmi oblíbené hrdinky z knížky Anna ze Zeleného domu - podle popisu jsem si ji kdysi představovala přesně takhle. Jenže smůla, Aničku už jednu mám. A tak jsem přemýšlela o jiném jméně, až jsem si vzpomněla na jinou svou oblíbenou knížku - jednu z prvních, které jsem vůbec četla. Hlavní hrdinka, malá Dora byla taky zrzavá a pihatá a měla kvůli tomu nějaké nepříjemnosti se spolužáky ve škole. Když to zjistil tatínek, ukázal jí obraz krásné dámy, které se velmi prý podobá a dokonce se i stejně jmenuje - Dorotka ze Zboran.
Takže jméno máme a když už ho má podle jakési vymyšlené princezny z dětské knížky, tak by mohla časem také dostat patřičné šatičky - obzvlášť, když je v knížce namalovaná, že? Bohužel knížka zůstala u mých rodičů a tak ilustraci přidám až spolu s plánovanými šatečkami. Zatím se můžete pokochat fotografiemi samotné Dorotky.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/249-dorotka.html





Žádné komentáře:

Okomentovat